img

Słodycze reklamowe na imprezy - jak wybrać idealne?

Zacznijmy od tego, że żadna szanująca się impreza nie powinna się odbyć bez słodyczy; pamiętajmy, że dorośli to tylko takie przerośnięte dzieci, a dzieci wprost uwielbiają słodycze. I chętnie po nie sięgają – a że (zupełnym przypadkiem) na opakowaniu znajdzie się nasza reklama i logo, to chyba tylko lepiej, prawda?

Oczywiście, nie jest bez znaczenia, jakiego rodzaju będą to słodycze: w zależności od charakteru oraz rangi imprezy, powinniśmy więc postawić na rozmaite typu smakołyków. Co zatem należy wybrać w poszczególnych przypadkach?

1. Targi, imprezy branżowe i konferencje

Tu najlepiej sprawdzają się krówki reklamowe oraz landrynki w papierkach z nadrukiem. Opcjonalnie możemy też wybrać czekoladki reklamowe, a nawet lizaki. Generalna zasada jest taka, że słodycze reklamowe powinny zostać umieszczone w łatwo dostępnych, szklanych misach, z których potencjalni klienci będą mogli się częstować, a nawet.. zabrać nieco do domu. I bardzo dobrze – dzięki temu bowiem będą mieć znacznie dłuższy kontakt z naszym logo, a być może nawet zaniosą je w miejsca, w które my sami jeszcze nie trafiliśmy.

2. Imprezy dla branży medycznej i farmaceutycznej

Branża medyczna ma swoją specyfikę, zaś jednym z jej elementów są długie dyżury. Z tego powodu optymalnym rozwiązaniem na imprezach tego typu jest podarowanie gościom takich produktów, jak drażetki reklamowe czy cukierki w puszkach. Doskonale sprawdzają się także gumy do żucia, umieszczone w niewielkich, estetycznych opakowaniach. Zasadnicza idea jest taka, by sprezentowane słodycze wyglądem przypominały nieco lekarstwa, dzięki czemu mogą stanowić idealny nośnik reklamowy dla osób z branży.

3. Branża HoReCa

W przypadku imprez dedykowanych dla tej branży, najlepiej sprawdzają się takie produkty, jak ciastka czy czekoladki. Doskonałym wyborem będą również miody reklamowe oraz czekolady. Wszystkie te elementy mogą stanowić interesujący i atrakcyjny prezent dla ludzi z branży hotelowo-cateringowej, dzięki czemu świetnie sprawdzą się jako nośnik reklamowy.

4. Finanse i bankowość

Osoby zatrudnione w branży finansowej często obracają się w towarzystwie bardzo zamożnych klientów, stąd też przeznaczone dla nich słodycze reklamowe powinny wysokiej jakości oraz wartości – w przeciwnym razie nie wywrą na nich odpowiedniego wrażenia. W tym przypadku najlepiej jest więc postawić na bombonierki oraz czekoladki reklamowe. Równie ważny, jak rodzaj słodyczy, jest także sposób ich opakowania – najlepiej aby były to pudełka drewniane bądź metalowe.

Zobacz również